wtorek, 19 lutego 2013

7 Golden eye

Dzien dobry :)

Na poczatku musze Was przeprosic za to, ze wczoraj nie pojawil sie boecany post o podkladach.
Niestety wypadlo mi cos bardzo waznego i nie mialam czasu zrealizowac tego planu.
Jednak widze tego dobre strony, poniewaz post ukarze sie juz niebawem, ale o wiele bogatszy niz wczesniej zakladalam.
Caly jest juz z gory zaplanowany teraz tylko potrzebuje troche czasu.
Dzis niestety go nie mam zbyt wiele, a do zdjec potrzebuje swiatla dziennego, bo moje lampa wszystko psuje.
Wiec abyscie mogli sobie zobaczyc roznice musze troszke poczekac.

Pomimo napietego grafiku znaazlam te kilka minut i przychodze do was ze zdjeciem, ktore bralo udzial w konkursie ,,Oczy zwierciadlem duszy`` czy cos w tym stylu szczerze juz nie pamietam.
Byla to jedna z moich kilku prac.
Prezentuje sie on tak :



Co zauwazylam juz po wykonaniu zdjec to jest zbyt duza ilosc cienia w wewnetrznej czesci.
Niestety wykonywalam go poznym wieczorem i z lenistwa nie nalozylam korektora!
Since daly swoje i podbily tak zloto ze na zdjeciu wyglada to bardzo zle :(
Jedyne co mnie cieszy, ze nie byla widoczna moje piekna fiolotowo-zielona zyla pod okiem, ktora ostatnio zbyt czesto lubi sie wszystkim pokazywac.
Zadowolona z tego makijazu jestem na 70% .
Czemu tak malo?
Wlasnie za te cienie i za to ze kreska nie jest idealnie rowna przy zamknietej powiece.

Na pocieszenie tego jakze krotkiego i nudnego posta mam dla was zdjecie mojego makijazu codziennego.
Mialam zamiar zaprezentowac wam biala kredke jakie cuda dziala ale na mojej bladej twarzy nie ma praktycznie zadnego efektu :(
Wiec zmiana planow kolejny post bedzie z moim makijazem codziennym :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama