poniedziałek, 25 lutego 2013

Recenzja - Avon Sunshine + Gerbile

Witajcie Kochani !

Dzis ledwo przyczlapawszy sie do komputera przybywam do was z recenzja lakieru marki Avon.
Jak juz wczesniej pisalam dorwalo mnie jakies chorubsko :(
Siedze w pustym mieszkaniu bez checi na cokolwiek.
Nie cierpie chorowac, co niestety bardzo czesto mi sie zdaza, bo nie ma miesiaca bez zapalenia pluc czy innego dziadostwa.
W piatek jade do polski wiec musze jak najszybciej stanac na nogi zeby nie zawalic planu na ten weekend.

Wczoraj, wieczorem postanowilam przetestowac moj nowy lakier, ktory dostalam od cioci.
Czemu sama go nie za kupilam?
Ju znie raz same zle slowa o nich slyszalam i zal mi bylo wydawac pieniedzy na cos co u wiekszosci sie nie sprawdza.

Lakier dzis prezentuje sie tak :


Delikatnie muwiac jest on masakryczny!

Tak jak w tytule jego kolor nazywa sie Sunshine.

Nie ma on w sobie ani grama opalizujacych drobinek.

Kryje dopiero po 4 warstwach! z czego 1 i 2 schnie szybko, 3 ma troche opory, a na wyschniecie 4 trzeba czekac godzinami, przy czym lakier sie nie utwardza.
Paznokcie malowalam wczoraj, dzis rano byly piekne bez uszkodzen, az do momentu gdy wyszlam z pod prysznica i w moje rece wpadl recznik.
Teraz widnieja na nich pieknie odbite slady po reczniku w postaci kropeczek, kreseczek i innych zadrapan.
W tym momecie mialam ochote rozwalic ten lakier mlotkiem! ( dobrze ze w mieszkaniu nie mam ani jednego, a komu by sie chcialo leciec do piwnicy :))

Do tego po zmyciu raptem talerzyka i kubka na koncowkach lakier zniknal, czego nie widac niestety na zdjeciu bo robilam je przed zmywaniem.

Dziwi mnie fakt, ze marka Avon nadal produkuje takie badziewie, za taka cene!
Swojego czasu kosztowal 14 zl teraz mozna go dostac bodajze za 8,99.
Ceny nie jestem pewna bo sama go nie kupowalam.

W podobnym kolorze, troszke bardziej rozbielonym mam lakier z Miss Sporty nr. 453, ktory sprawuje sie znacznie lepiej.
Kryje po 2 warstwach i szybko schnie + wytrzymuje 2 do 3 dni w stanie nienaruszonym.
Cena za jaka go kupilam w grudniu w Rossmanie 4 zl.


Pojemnosc Avon 12 ml, MS 8 ml.
Miss Sporty i tak starczy na dluzej, bo do pomalowania paznokci wystarcza o polowe mniej niz tego z Avon.

Tak wiec 3 razy ogromne NIE dla tego lakieru za cene , krycie i nie utwardzanie sie przy optymalnym kryciu.

Firma Avon gosci u mnie w postaci tego lakieru oraz CZARNEJ KREDKI.
Plus w Polsce wyczekuje na mnie szminka i blyszczyk, ktore zamowilam na poczatku stycznia, zeby wydac reszte drobnych na dzien przed powrotem do Niemiec.

W poniedzialek, badz wtorek ( 4/5 marzec ) pokaze wam co nowego dorwalam w Tomaszowie, choc musze sie jeszcze poinformowac czy jest tam gdzies Inglot bo chcialam zakupic sobie kilka pigmentow, klej Duo i moze jakis lakier.

Na zakonczenie mam dla was moje ukochane Gerbile, ktore juz oswoily sie ze swoim terrarium.
Jest ich 5 sztuk, sami chlopcy :)



Jak latwo zauwazyc Klusiak po prawej stronie wepchnal sie na obydwa zdjecia :)
Moje miski spia pod dachowka, ktorej kawalek widac po lewo, pomimo ze maja 2 domki.
Sa w mega ogromnym terrarium 160 x 65 x 60 cm ( dlugosc, wysokosc, szerokosc).
Mialam zamiar 2 sprzedac ale za bardzo sie juz do nich przywiazalam <3

Tym zwierzecym akcentem koncze na dzis.
Zycze Wszystkim milego popoludnia!

Tesia

2 komentarze:

  1. właśnie ta taki kolorek dziś malnęłam pazurki z tymże tak długo schły w tym cieple że zdążyłam zadrzeć więc nie wrzuciłam na bloga foto ale na pewno wrzucę :)następnym razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosta metoda Kochana jest na to po kazdej warstwie pazurki na chwilke do zimnej wody zanurz i schna doslownie w mgnieniu oka :)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama