sobota, 9 lutego 2013

Witam wszystkich serdecznie na moim pierwszym blogu makijazowym.


Przez dlugi czas bilam sie z mysla czy go zalozyc, a moze dac sobie spokoj, ale w koncu zdecydowalam i oto jestem :)
Jak juz wczesniej wspomnialam jest to moj pierwszy blog.
Zakladam go wraz z postanowieniem noworocznym ze bede rozwijac swoje pasje, ktorych mialam juz setki ale makijaz i fotografia przetrwaly najdluzej.
Tak wiec startujemy z moimi swierzutkimi zdobyczami z dzisiejszych malych zakupow :)

Nr. 1 

Alverde Kompakt Make-up

Podklad w kompakcie z dodatkiem jedwabiu  moj w odcieniu 010 light-beige  
To co od razu mi sie spodobalo to opakowanie bardzo wygodne i jego konsystencja przypominajaca podklad w kremie. 
 

Nr. 2

Pedzel do cieni Ebelin

Syntetyczny pedzel z zaokraglona koncowka, bardzo mieciutki i gietki, niestety nie ma zbyt duzej ilosci wlosia.



Nr. 3

Artdeco Baza pod cienie + to co tygryski lubia najabrdziej GRATIS! cien do powiek Artdeco w numerze 29 :)

Baza pod cienie ma za zadanie zapobiec ich rolowaniu sie, utrwalic je jak i podbic kolor cieni czy tak bezdie to sie okarze. Jest jedna rzecz ktora mnie troszke niepokoi, mianowicie opalizuajce drobinki ,ktore w niej sa ale mam nadzieje ze nie beda psuly efektu cieni matowych.



 
Tym zakupowym akcentem zarazem witam jak i zegnam sie z wami na dzis dzien.
Spokojnej nocy Kochani :*

Tesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama