czwartek, 28 marca 2013

24 Powiew swierzosci - Step by step

Hej Kochani !

Dzis mam dla Was kolejny makijaz z zeszlego tygodnia tym razem w kilku prostych krokach.
Dosc delikatny, laczacy w sobie swierze kolory takie jak zloto, zielen i blekit.
 Jezeli chcecie wiedziec jak go wykonalam ogladajcie dalej :)

Na poczatek paletka i kolory ktorych uzylam.


Krok 1.
Cala powieke pokrywam baza pod cienie Artdeco, nastepnie w wewnetrznym kaciku nakladam  jasny opalizujacy cien nr. 2


Krok 2.
Srodkowa i zewnetrzna czesc powieki pokrywam mieszanka dwoch jasnych, opalizujacych, zielonych cieni nr. 97 i 100 .


Krok 3.
Cieniem w kolorze ciemnego blekitu o numerze 63 zaznaczam kacik zewnetrzny oraz zalamanie powieki.


Krok 4.
Na dolna powieke nanosze cien zielony w wewnetrznej i niebieski w zewnetrznej jej czesci.
Granice miedzy cieniami starannie rozcieram.


Krok 5.
Czarnym, matowym cieniem rysuje kreske na granicy rzes, teraz pozostaje tylko je wytuszowac( L`Oreal, Volume Million Lashes ) i gotowe :)




Plus pelny efekt koncowy z ustami pokrytymi cielistym blyszczykiem.



W dniu wczorajszym spotkalam sie z dosc nieprzyjemna opinia na moj temat.
Oczywiscie z konta Anonimowego i bez uzasadnienia.
Pewna osoba napisala, iz jestem strasznie paskudna.
Byc moze tak jest, przeciez sa gusta i gusciki, natomiast ja w pelni sie od jakiegos czasu akceptuje, a to jest najwazniejsze.

Moze mam kilka zbednych kilogramow i nie jestem chuda jak modelka, a na policzkach mam ,,pucki,, , ale wlasnie to sprawia ze odruzniam sie od innych ludzi.

Przez wiele lat bylam chuda z ogromna niedowaga i wiem, ze nigdy do tego stanu nie wroce, bo poprostu nie chce.
Nie chce chudnac dla kogos, ani nie chce wracac do zlego stanu zdrowia spowodowanego moja masa ciala.
Jeszcze 1,5 roku temu wazylam 45 kg przy 178 cm.
Teraz jestem sporo ciezsza, ale za to zdrowsza i o kobiecych ksztaltach.
Byc moze schudne kilogram czy dwa, ale na pewno nie zejde do wagi ,,modelki,,.

Zal mi tracic zdrowie i czas na odchudzanie, kiedy trzeba cieszyc sie zyciem.
Trzeba brac z niego garsciami puki jest nam dane.

Wiec cieszmy sie chwila i nie odmawiajmy sobie tego na co mamy chec, bo w kazdej chwili moze byc juz na to poprostu za puzno.
Chce przejsc przez zycie tak by nie zalowac ani jednej chwili.

Ludzie moga mowic co chca, najwazniejsze jest czuc sie samemu w swojej skorze dobrze.

Ja wlasnie tak sie czuje.
Moje wyniki lekarskie sa jak najbardziej w normie i do puki tak bedzie, bede szczesliwa.
Nie daze ku figurze modelki, bo juz taka mialam i wiem ile mnie ona zdrowia kosztowala, nadwagi tez nie osiagne, poniewaz cwicze i pilnuje wskazowki na wadze tak by lezala w idealnym dla mnie punkcie.

Tak wiec cieszmy sie soba i przestanmy darzyc do wytyczonych przez media idealow.
Kazdy jest soba i niech takim bedzie.
Ludzie nie owce, nie wszyscy musza wygladac identycznie.

Tym dosc dlugim monologiem daje przyszlosciowa odpowiedz na wszystkie komentarze na temat tego czy jestem ladna, brzydka czy gruba itp.

Zycze wszystkim milego wieczora i dobrej nocy !

Tesia

1 komentarz:

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama