sobota, 16 marca 2013

18 Blue lagoon

Witajcie Kochani !

Dzis mam dla Was bardzo krotki i tresciwy wpis makijazowy.
Niestety nie bedzie to step przez moj glupi blad, ale musicie mi to wybaczyc.
Czasu dzis mam w brod i chce go wykorzystac na zrobienie kilku nowych makijazy.
W razie braku natchnienia czy czasu bede zawsze miec cos wczesniej przygotowanego.

Przypominam o ROZDANIU WIELKANOCNYM.

Makijaz prezentuje sie tak :



Zgodnie z moja ostatnia tradycja wykonalam go cieniami z paletki FRAULEIN 3°8 .


Uzylam numerow :
50 - mocno opalizujacy niebieski
60 - matowy czern
119 - pomarancz o wykonczeniu satynowym  + 112 - matowy pomarancz

Kreske wykonalam czarnym zelowym eyelinerem  ESSENCE.

Rzesy wytuszowalam maskara Maybelline The Falsies Volum` Express Mascara .
  
Na dzis to wszystko.
Udanego dnia Kochani !

Tesia

1 komentarz:

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama