poniedziałek, 4 marca 2013

13 Paletkowy make up

Hejka !

Dzis bylam pelna energii do dzialania.
Jak tylko sie przebudzilam przywitalo mnie piekne sloneczko i spiew ptakow.
Az chce sie zyc !
Na reszcie pozegnalam moj zimowy plaszcz i kozaki :)
Botki jeszcze sie sprawdza na zimne wieczory, ale w reszcie moglam odkurzyc moje Chucksy i wyjsc w nich na spacer .
Doslownie emanowalam energia.
Wysprzatalam cale mieszkanie, zrobilam 2 nowe makijaze i ponad godzine siedzialam z Gerbisiami plus spacerek na rozruch kosci :)
Mam tylko nadzieje ze pogoda jutro bedzie podobna, poniewaz czeka mnie sporo biegania po urzedach.
Planowalam na dzis male kosmetyczne zakupy. ale spoznilam sie 3 minuty bo niestety bylo juz po 20, ale co sie odwlecze to nie uciecze, jutro pujde wczesniej.

Post dodaje dopiero teraz, poniewaz zapomnialam doladowac internet i niespelna godzine temu dostalam nowe.
Niestety tak to juz jest jak sie czeka na internet swiatlowodowy i korzysta z tego na karte :(

Totalnie nie mialam pomyslu jaka nadac nazwe temu makijazowi, a ze wykonalam go w calosci cieniami z nowej paletki bedzie on podpisany pod jej test .

Makijaz prezentuje sie tak :

 


Kosmetyki ktorych uzylam do jego wykonania to :
 Baza pod cienie Art Deco


Cienie nr. : 
103 - brudne zloto  +  120 - bardzo jasny odcien zlota oba o wykonczeniu satynowym
32 - wrzosowy o wykonczeniu satynowym + 39 - cieply matowy fiolet
5 - sredni satynowy braz + 7 - matowy ciemny braz
 49 - satynowy niebieski, do wykonania kreski wokol oka
110 - bardzo mocno rozbielony zolty matowy, ktorym roztarlam cienie ku gorze  

Na linie wodna nanioslam niebieska kredke MANHATTAN
Rzesy wtuszowalam maskara Maybelline The Falsies Volum` Express Mascara

Zadowolona jestem z nigo w 95 % 
Szczerze mowiac, to chyba nigdy nie bede z zadnego makijazu zadowolona w 100%, bo zawsze z czasem zauwaze cos, co nie bedzie mi sie podobac, a na poprawki bedzie za puzno.

Mam nadzieje ze makijaz sie wam spodobal.
Jutro bedzie cos bardziej wiosennego.
W temacie wiosny jestem w tyle wzgledem innych blogow, ale dopiero dzis tak na prawde poczulam jej powiew, a do puki sie jej nie czuje nie ma sensu na sile robic takiego makijazu.
Wierze ze znajde czas na wykonanie przynajmniej kilku innych makijazy, ktore z czasem pojawia sie i tutaj.
Zycze wszystkim dobrej nocy !

Tesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama