piątek, 17 maja 2013

55 Fuksja i az 3 prozby do Was ;)

Hejka !

Dzisiaj mialam dzien totalnego lenia, nie zmalowalam totalnie nic, nawet sama siedze bez make upu i z nie umyta glowa.
Mialam rano plan isc pod dlugi goracy prysznic ale skonczylo sie na mega szybkim doslownie w 2 minutki i caly dzien na kanapie.
Wiecznie chce mi sie spac pogoda paskudna, dosc cieplo ale co troche pada.
Aura dzis mi totalnie nie sprzyja, tak jak z reszta od kilku dni.

Polowe prazentu na urodziny juz sobie wybralam, a o droga polowe chce Was o zdanie zapytac, bo nie ma zbyt duzo czasu wiec maksymalnie do konca przyszlego tygodnia musze sie podjac decyzje i nie wiem co wybrac.

1. Klasyczny maly kuferek aluminiowy.


2. Bardziej stylowa wersja w formie skorzanego kufra.
 

Wymiary obu tych kuferkow sa niemalze identyczne, choc ten drogi jest troszeczke glebszy, ale o 2 czy 3 centymetry krotszy no i 300 gram lzejszy.
Cena niemalze identyczna.

Prosze Was o pomoc bo na prawde nie mam pojecia ktory wybrac.
2 jest mega stylowa, bardzo fajna z wygladu ale czy bedzie trwala ?
1to klasyk ponad klasyki z zamknieciem na kluczyk, ktorego 2 brak, na pewnio bedzie wytrzymaly ale jest ciezszy troszeczke i nie ma dlugiej szelki na ramie.

Trudny wybor i to w tak krotkim czasie :/

Mam nadzieje ze pomozecie, a tym czasem pokaze Wam co ostatnio jakos dziwnie mi sie spodobalo.
Nie cierpie, wrecz nie nawidze rozowego koloru, az tu nagle bach, jak grom z jasnego nieba :


swiatlo dzienne
swiatlo lampy
Takie dziwaczne polaczenie mnie dopadlo i nie chce puscic !
Oczy tylko przypudrowane i wytuszowane rzesiska plus biala kredka na linii wodnej no i ta szminka nie wiadomego poczodzenia w formie padzika, ktora dostalam od mamy Kochanego.

Na czytalam sie jak glupia o tym kolorze, ze ponoc pasuje do ,,lata``, ktorym jestem i w ogole, ale jakos dziwnie w niej wygladam, choc dobrze sie czuje.

Wlasnie moja 2 prozba jest abyscie wypowiedzialy sie na temat tej szminki w polaczeniu z moja facjata :)

Wloski mam lekko po wywijane, bo do lozka polozylam sie ze zwilzonymi wlosami zaplecionymi w warkocz i rano otrzymalam taki efekt :)

Trzecia prozba plynie prosto z serduszka i prosic was bede, jezeli macie chwilke wolna wlasnie o klikanie w serduszka :D
O tutaj macie CALA moja galerie na stronie Makeup Geek i jezeli, ktoras z moich prac waszym zdaniem zasluzyla na takie malutkie serduszko bede bardzo wdzieczna.

http://www.makeupgeek.com/members/Edyta/looks/

Wasz klik bedzie dla mnie i dla strony oznaka, ze takie cos w moim wykonaiu Wam sie podoba i zebym robila makijazy w danym stylu wiecej.

Wlasnie polapalam sie, ze sa tam tylko moje nie ktore prace bo jest ich 35, a na blogu jest ich 55... hmmm
Musze zrentegenowac dokladnie co jest, a czego brakuje.
Jak byscie zauwazyly, ze nie ma jakiegos makijazu to dajcie znac, a z pewnoscia szybciutko go dodam :)

Dlugi Weekend uwazam za rozpoczety :D

Pozdrawiam oraz zycze milego i pogodnego weekendu...

Tesia


24 komentarze:

  1. wybrałabym dwójeczkę :)
    Co do różu na ustach mam mieszane uczucia. Sama za nim na swoich nie przepadam (no chyba że wpadający w nude)
    Poklikałam trochę serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz moim zdaniem w tym różu :) Ja dla odmiany, wybrałabym klasyczną jedyneczkę :P A to dlatego, że kuferek nr.2 kojarzy mi się z jakimś chlebakiem :) Przepraszam za szczerość, no ale co będę Cię bajerować:)Poza tym, taki kuferek powinien chyba być dla Ciebie wygodny przy korzystaniu, a nie oglądaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odrobinke tez chlebak przypomina, ale wydaje mi sie wygodniejszy w uzytkowaniu bo sam wazy czy jeden czy drogi 2,5 kg wiec licze, ze z wyposazeniem bedzie 5, a wlasnie ten 2 ma dluga szelke na ramie co jest o wiele wygodniejsze dzwigac 5 kg na ramieniu i podtrzymywac reka niz tylko w reku nosic no i jest bardziej pojemny... Dziekuje za szczerosc :*

      Usuń
    2. mi sie wydaje że dwójeczka będzie łatwiejsza w przenoszeniu ze względu na duży pasek. Wszystko zależy czy z kuferka będziesz korzystać tylko w domu czy raczej "wyjazdowo"

      Usuń
    3. Dobrze godosz :D Powoli mnie przekonujecie do wersji nr.2 :)

      Usuń
    4. Widzisz taki szykowny ten chlebaczek, piekny z wygladu i jaki pojemny :D Polaczenie kufra kosmetycznego z dosc elegancka, aczkolwiek duza, czarna skorzana torba, idealna na wyjscia w plener, dzieki dlugiej szelce na ramie ulatwia przenoszenie kufra po wypchaniu go po brzeki kosmetykami, co w parze ze zwiekszeniem jego masy idzie :D
      haha zaczynam gadac jak w reklamie :P

      Usuń
  3. jak dla mnie cudny kolorek tej szminki :)
    co do kufra to chyba wybrałabym nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wspaniale w rózu, powinnaś pokochać tą pomadkę. A serduszka poklikałam Ci wszędzie, bo każdy Twój makijaż mi się podoba :) Co do kufra nie potrafię Ci pomóc, bo sama miałabym problem...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ci ! Kochana jestes :*
      Chyba padnie na 2 bo jakos blizej mi do niego, zwlaszcza teraz :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie lepiej mi się teraz czyta, dziękuję, że wzięłaś to pod uwagę :)

    a co do kuferka, to podobają mi się oba, ale chyba wybrałabym ten klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoją drogą (przepraszam jeśli dostałaś milion komentarzy, ale mój komputer wariuje :P) zauważyłam właśnie, że 2 dni temu wysłałam do Prestige Magazyn podobny makijaż, do Twojego ostatniego :D z tym, że mój jest odrobinę ciemniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. znowu udalo ci się wygrać http://nataliawabich.blogspot.com/2013/05/wyniki-rozdania.html?showComment=1369119535618#c5947660859395080174 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zdecydowanie 1 bym wybrała , a co kolorku szminki to właśnie świetnie pasuje do cery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jaki kuferek wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padlo na 2, zawarzyla wlasnie ta szelka na ramie :)

      Usuń
    2. Jak tylko będziesz miała ten kuferek, proszę daj znać jak Ci się sprawuję. Ja też niedługo planuję kupić kuferek, bo niestety jeszcze nie mam a nie mam już gdzie trzymać swoich kosmetyków:( Zawsze myślałam, że jak będę na kupnie to kupię własnie taki klasyczny, ale może się skuszę na coś innego :)

      Usuń
    3. Jasne ze sie podziele moja opinia.
      9 mam urodziny wiec w granicach 10 - 13 na pewno pokaze jak wyglada, ile miesci i czy wygodnie sie z nim chodzi.
      Ja zdecydowalam sie na kuferek wlasnie tez dla tego, ze nie mam gdzie pomiscic moich kosmetykow, na poczatku myslalam o zainwestowaniu w duza komode specjalnie na nie ale doszlam do wnisku, ze na wyjscia komody ze soba nie zabiore, a kuferek owszem ;)
      Jak bede miec za duzo to pewnie i tak dokupie komode ale puki co wyczekuje przelewu na konto by moc go wreszcie zamowic ;)

      Usuń
    4. Oki, w takim, razie czekamy heh

      Usuń
  10. Właśnie szukam idealnej Fuksjowej pomadki :P Żeby nie była zbyt wrzaskliwa :P
    A co do kuferka to na blogu kiedyś pokazywałam mój który dostałam na walentynki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  12. To tak: po pierwsze, ja wybrałabym kuferek numer 1 :D bardziej mi sie podoba.
    Po 2: Masz ładną bużkę i jasne włoski i bardzo łądnie pasuje Ci ten kolor ;D
    po 3, klikne napewno ;D

    a po 4 obserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam na moim blogu :*
      Dziękuję za twoja opinię i za kliki ;)

      Usuń
  13. Kuferek wybrałabym bardziej pojemny i wygodny ale każda ma swoje upodobania, też chciałam się zaopatrzyć. :) W różowej pomadce wyglądasz pięknie, idealnie do ciebie pasuje. Co do 3, idę zagłosować. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama