wtorek, 21 maja 2013

Krem do rak z maslem Shea - recenzja

Witajcie Kochani !

Oj dawno mnie tutaj nie bylo i strasznie sie za Wami tesknilam !
Mielismy dlugi weekend, a przy okazji mialam problemy z komputerem i internet calkowicie odmowil posluszenstwa :(
Ostatnio zkumulowalo mi sie szczescie bo wygralam, az w 3 rozdaniach, ale tego weekendu zkumulowal mi sie pech.
Piatkowego wieczora mialam zamiar wstawic ta recenzje ale zdjecia nie chcialy sie dodawac i musialam przymierzyc przecudowna sukienke, ktora jest na mnie o pol rozmiaru za duza i dzis czeka mnie wizyta u krawca.

Zwariowany byl ten weekend i tez strasznie denerwujacy.
Ale juz jestem i mam nadzieje, ze nic juz nie pokrzyzuje moich planow.

Scandia  Cosmetics SA





Od producenta :

Dzięki wysokiej - 20% zawartości masła Shea, krem jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Dodatkową jego zaletą jest delikatny zapach Trawy Cytrynowej.
Masło Shea (zwane także karite co oznacza „życie”):
  • zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB,
  • ma właściwości łagodzące, mocno natłuszczające i wygładzające,
  • chroni i wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry,
  • stymuluje metabolizm komórkowy i wzmacnia lokalne krążenie kapilarne,
  • skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
  • wysoce cenione za swoje zmiękczające skórę właściwości, oraz zdolność leczenia podrażnionej powierzchni skóry.
Sposób użycia: Niewielką ilość kremu wetrzeć w skórę rąk i pozostawić do wchłonięcia. Krem należy stosować po każdym umyciu rąk i przed pracami domowymi.

Opakowanie :

Srebrna, wykonana z miekkiego tworzywa tubka, z ktorej latwo wydobyc produkt, zamykana zakrecanym korkiem.
Wygodna w uzytkowaniu o pojemnosci 70 ml.


Sklad :

Bardzo przyjazny skorze.
Co zauwarzylam, ze w skladzie widnieje Cetearyl Alcohol, po czym ponizej jest takie wielkie 0% i na 3 miejscu mamy alkohol plus nie ma tego na kartoniku, jest to na tubce :/
Sami zobaczcie, dla uwiarygodnienia na zdjeciach

kartonik
tubka
Troszeczke to dziwne, choc mojej dobrej opinii o produkcie nie zmienia, poniewaz wwm. alkohol ma inne wlasciwosci niz ten nam dobrze znany, a minaowicie jest to substancja natluszczająca, nadająca skorze miekkosc, elastycznosc i gladkosc.
Wiec nie ma co sie go bac :)

Konsystencja :

Bardzo gesta, typowo maslowa.
Latwo rozprowadza sie po dloniach, dosc szybko sie wchlania.
Efekty widoczne juz po 1 uzyciu.
Dzieki wysokiej gestosci i latwemu rozprowadzaniu sie produkt jest bardzo wydajny.



Zapach :

Bardzo, ale to bardzo przyjemny,
Jestem ogromna fanka cytrusowych zapachow i ten trafil poprostu w sedno.
Zapach w tubce dosc mocny,a le po naniesieniu na dlonie delikatnie sie utlenia i staje sie subtelny, aczkolwiek wyczuwalny dla naszego noska.
Utrzymuje sie dlugi czas na dloniach, przy czym nie jest nachalny i duszacy.

Dzialanie :

Na rzecz testowania tego kremu odstawilam olejowanie dloni i powiem szczerze, ze nie spodziewalam sie efektow jeszcze bardziej na plus niz po mojej kuracji.
Cale szczescie bardzo sie mylilam.

Juz po 1 zastosowaniu zauwazylam, ze moje dlonie sa bardziej miekkie i delikatniejsze niz po olejkach przy czym wsmarowywanie produktu w dlonie nie jest takie dlugotrwale i ,, upierdliwe ``.
Wieczorem lapki nakremowane, rano pora na mycie twarzy, wiec lapki przez kilka minut non stop pod wada i o dziwo po wytarciu recznikiem nie byly wysuszone na wior.
Po 3 tygodniach stosowania jestem bardzo zadowolona z efektow jakie daje ten kremik.
Moje dlonie sa zadbane, skorki wypielegnowane, paznokcie wzmocnione, a przesuszona plamka na boku kciuka poszla w niepamiec :D
Lapki staly sie delikatniejsze w dotyku i optycznie zdrowsze.

Uzywalam go ja i moj Kochany, ktory mial strasznie szorstkie, sprawcowane ,,lapy``poznaczone odciskami, po kuracji 3 tygodniowej jest lepiej, choc znacznej poprawy nie ma ale to dla tego ze brak u niego systematycznosci plus to, ze kremuje dlonie tylko na noc, a wypadalo by po kazdym ich umyciu no i oczywiscie rano.

Po rzeczonych 3 tygodniach mam go jeszcze ponad pol tubki :D

70 ml kosztuje 18,50 zl.

Podsumowujac :

+ obietnice producenta spelnione
+ piekny zapach
+ wydajnosc
+ przyjemna konsystencja
+ nie testowany na zwierzetach !
+ miekka tubka ulatwiajaca wydobycie produktu
+/- cena

Moja ocena :

5/5


Jest to kolejny produkt z mojej 1 paczuszki, na ktorym sie nie zawiodlam.

Arganowy krem do twarzy ( ktorego recenzja pojawila sie tu KLIK ) skradl moje serce i nie wyobrazam sobie jego braku w mojej kosmetyczce, dla tego zamowilam sobie produkt pelnowymiarowy i juz nie moge sie go doczekac :)

Mydelko Arganowe chetnie przyjme w kazdych ilosciach, bo nic lepiej nie oczyszcza mojej skory jak ono, przy czym jeszcze pielegnuje moja cere.

Mydlo z rumiankiem jest moim must have, gdy po ciezkim dniu moge usiasc spokojnie i wymoczyc zmeczone stopki, daje ukojenie jakiego potrzebuja.

Zastosowan znalazlam kilka dla mydelek i mam nadzieje, ze w kolejnych paczuszkach tez jakies znajde.
Szczerze to naj bardziej licze na to Arganowe, bo jest fenomenalne !

Niebawem pojawia sie moje male zakupy i outfit.
Zakupami beda buty, choc zupelnie inne niz zamierzalam kupic poczatkowo :P
Plus bluzka i pasek.
Planuje dozucic jeszcze ostatni mani i rzeczony outfit, ale czy tak na 100 % bedzie nie mam pewnosci.

Wyczekuje moich urodzin jakby wlasnie wtedy mial sie skonczyc swiat , w konsu po raz ostatni bede miec nascie lat.
Nigdy nie czekalam na nie, az tak bardzo, jak w tym roku, ale to pewnie dla tego ze wiem co dostane, bo sama wybieralam :P

Pozdrawiam serdecznie i zycze milego popoludnia !
Tesia

3 komentarze:

  1. ja jeszcze nie miałam okazji go testować, ale może w następnej paczce do mnie dojdzie. Ten alkohol mnie zastanawia - taka wpadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję ten krem testować tylko porzeczka. Świetne są :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak swietny jest ten kremik :)
      Chetnie zajrze ;)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama