piątek, 24 maja 2013

Male zakupy kosmetyczno - nie kosmetyczne.

Czesc !

Przepraszam Was na starcie, za to , ze jest mnie tak malo na blogu.
Ostatnio mam ,,zly czas`` i nic mi sie nie chce.
Czuje wypalenie wzgledem wszystkiego co tylko mozliwe, ale juz nie bawem mi przejdzie, czuje to w kosciach jak wraca do mnie zycie.

Dzis mam dla was zakupy z przed chwili, natomiast jutro pokaze makijaz, ktory dzis mi towarzyszy, a za kilka dni pojawi sie krotki opis / recenzja majowego InStyle, ktory po raz pierwszy na rpawde kilkoma elementami przyciagnal moja uwage.
Planuje dodac jeszcze recenzje Arganowego mydelka, oraz mydla rumiankowego, ktore mialam przyjemnosc testowac, ale o tym w przyszylm tygodniu.

Pierwszym zakupem byl siateczkowy, aluminiowy stojaczek na palety za 1 €.



Szydelko w rozmiarze 3, do robienia bransoletek i nei tylko ;)
Za cos kolo 2 €.



Jak szydelko to i jakas fajna welna mam kremowa, ruda i czarna wiec pora na neonowy pomarancz :)
Rowniez za 1 €.


 Wykonczylam kolejny kremik Bebe, wiec pora byla sie w niego ponownie zaopatrzec.
zaplacilam 3,19 € , nie wiem czemu ale podrozal :(


Cudny panterkowy kubeczek, z nakladka, taka alternatywa dla zwyklego metalowego termokubka i o wiele tansza bo za 2 € .


 Fuksjowa szminka za 1 € z firmy Sabrina Cosmetics nr. 60.




Ostatnio zaczelam szyc, wiec i material musialam sobie kupic, planuje z niego zrobic spudniczke zolta i zielona, co z tego wyjdzie zobaczymy.
4 € za metr z belki o szerokosci 1,6 m.
Zielonego mam 1,6 x 1,6 m poniewaz byla to przeceniona resztka, a zoltego 2 x 1,6 m
 

Material jest to i trzeba miec odpowiednia nic by nie rzucala sie w oczy :)
 

Plus wwm. magazyn InStyle, od ktorego nie moge sie odkleic, o dziwo ze spora iloscia probek i spora iloscia ciekawych artykolow.


To tyle co dzis kupilam.
Ide po meczyc troche moja maszyne do szycia i po denerwowac sasiadow jej hukiem .

Zycze Wszystkim milego Weekendu !

Tesia

6 komentarzy:

  1. no fajne zakupy te stojaki do palet bardzo mi się podobają;)
    zamierzam takie kupić ale po przeprowadzce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna sprawa taki stojaczek i od razu paletki zajmuja mniej miejsca ;)

      Usuń
  2. Kochana, główka do góry! Zrobiłaś takie fajne zakupy, szmineczka pięknie Ci pasuje... No i kubeczek w panterkę sama bym przygarnęła, uwielbiam panterkowe rzeczy. :] Pokaż nam kiedyś ubranka spod Twojej ręki! ^^

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki cos fajnbego i godnego uwagi mi wyjdzie z pod igly to na pewno pokaze... ten panterkowy naj bardziej przykul moja uwage :D

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama