środa, 29 maja 2013

Zakupy regeneracyjne.

Czesc !

Dzis przychodze na szybko z zakupami, ktore dzis zrobilam.
Po krotkiej telefonicznej rozmowie z przemilym dermatologiem dowiedzialam sie ze rozstepy, ktore przy chudnieciu zaczely mi wychodzic na lydkach spowodowane sa naj prawdopodobniej z powodu braku mineralow i kolagenu.
Skoro juz wiem co i jak to trzeba dzialac w aptece, kolejny prze mily pan, tym razem farmaceuta doradzil mi co jest tanie i dobre.


Pierwszym zakupem sa bezsmakowe tabletki, ktore mozna rozpuscic w mleku, wodzie czy soku.
Wzmacniaja wlosy, paznokcie i skore oraz przyspieszaja proces regeneracyjny.
Ponoc pomaga zwalczyc rozstepy ze wzgledu na to ze wlasnie uzupelnia niedobory kolagenu i ma dosc mocne dzialanie na skore zarowno w glebszych jak i tych wierzchnich warstwach.
Co mnie juz wkurza to fakt, ze tabletki nie rozpuszczaja sie, a rozpadaja i przed napiciem sie trzeba wymieszac plyn i jest w nim pelno bialych drobinek, granulek, ktore osadzaja sie w jamie ustnej :/

Dawkowanie :
2-3 razy dziennie ( w odstepach nie mniejszych niz 2 godziny ) 2-3 tabletki na szklanke plynu.
Opakowanie zawiera 60 tabletek wiec srednio na 10 dni.
Wydaje sie dosc drogi ale dzis wzielam male opakowanie 60 tabletek za 5,4 €, ale jezeli cos kolwiek to da to kupie wieksze 120 ktore wychodzi taniej bo kosztuje 6,5 € wiec starczy na ok. 20 dni.



Podejzewam, ze nawet Ci, ktorzy z jezykiem Niemieckim w zyciu stycznosci nie mieli po opakowaniu i tak domysla sie co to sa za tabletki.
Mineraly specjalnie dla kobiet o dlugotrwalym dzialaniu.
Dwu fazowe tabletki, ktore dzialaja szybko i dlugotrwale utrzymuja poprawny poziom mineralow w organizmie, orazzapobiegaja ich wyplukiwaniu.

Dawkowanie:
1 tabletka na dobe
Opakowanie 30 tabletek kosztowalo 3,79 €
Cena nie nalezy do wygurowanych jak na kuracje miesieczna.

Kolejnym zakupem byly nowe maski, ktore wypatrzylam przypadkiem przechodzac kolo pulki z kremami, tonikami, maskami, etc.
Wczesniej w Realu ich nie bylo, byly o innym dzialaniu, wiec wzielam je na wyprobowanie.


Maseczka liftingujaca, ktora naklada sie wokol oczu i ust.
Cena 0,65 € za opakowanie, ktore ma starczyc na 4 aplikacje po 1,5 mlSaszetka podzielona na 4, w kazdej cwiartce jest na prawde sporo produktu wiec podejrzewam, ze na pewno mi wystarczy by wysmarowac okolice ust i moich oczysk, czyli tam gdzie zmarszczki lubia wychodzic jako pierwsze :)
Zawiera olejek jojoba, prowitamine B5, witamine E i Q10.



Maseczka z Algami, mineralami, aloesem, rumiankiem i cynkiem.
Oczyszcza i silnie odrzywia skore twarzy.
Cena jak powyzej 0,65 € za 20g / 15ml
Tym razem o dziwo saszetka nie jest podzielona na 2 czesci i obawiam sie, ze bedzie jej za duzo jak na jedna aplikacje, ale to sie okaze.

Maseczki Montage Jennesse
Tych masek w ogole nie bylo w Realu wczesniej, sa nowe, wiec i tym dalam sie skusic choc tylko na 3 a do wyboru ialam 5 i dodatkowo sa jeszcze inne tej marki tylko strasznie wielkie, ktore wyprobuje zapewne nastepnym razem, no i pojawily sie meskie maski, na ktore namowie mojego Kochanego i przeslucham go w sprawie ich dzialania ;)

Skusilam sie na takie :

Maseczka blotna z wodorostami, Anti Stress.


 Regeneruje, oczyszcza pory i pobudza skore nadajac jej promiennej swierzosci.

Maseczka Peel Off z ogorkiem.

Maseczka peelingujaca, niweluje zasinienia i przyspiesza regeneracje skory.
Zawiera sok z ogorka szklarniowego, przeznaczona dla skory o widocznych i zanieczyszczonych porach.

Maseczka blotnaz Aloe Vera i wierzba.

Mocno oczyszczajaca i przeciw zapaleniowa maska regenrujaca skore dotknieta wypryskami / tradzikiem.

Naj bardziej licze na efekty po masce nr. 2 i po tej z ogorkiem, choc wszystkich jestem ciekawa i na pewno jutro rano jedna wyprobuje, a mianowicie ta blotna z wodorostami, ciekawe cze skora bedzie promienna i oczyszczona jak obiecuje producent  ;)

Przy okazji zapraszam Was do wziecia udzialu w rozdaniu u Julii :

 

Tymi malymi zakupami koncze ten pochmurny i deszczowy dzien.
Dzis moj Tato wyruszyl w droge powrotna wraz z tesciem, ktory byl tak mily, ze zaoferowal podwuzke te 1000 km, a przy okazji kupi sobie co nieco pysznej polskiej wedliny i nie tylko ;)
Przyznam sie, ze chcialam z nimi jechac, ale weekend w samochodzie z dwoma panami po 50 jakos  nie wydal mi sie naj lepszym sposobem na spedzenie tego wolnego czasu, no i podroz jest strasznie meczaca sama w sobie.

Zycze Wam spokojnej nocki, pogodnego i milego weekendu !

Tesia

5 komentarzy:

  1. Jeśli pojadę kiedyś znowu do brata do DE to chyba wykupie cały Real i DM ;D
    Takie posTY mnie kiedyś zrujnują finansowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to trzeba sie do brata ladnie usmiechnac i moze na urodzinki ci cos podesle, albo zgadac sie z kims i kupowac na raty po trochu i testowac.
      Ja mam podobnie do Ciebie z tym, ze jak jestem w Polsce to mam wydzielany fundusz, bo w naturze czy inglocie etc. zostawila bym wszystko lacznie z pieniedzmi na podroz powrotna :P
      Kiedys sama tak robilam, ze zamawialam przez znajomych, ktorzy tu mieszkali i listem do Polski mi przysylali ;)

      Usuń
  2. Edytko, miło widzieć Twoje posty. Jednak proszę o makijaże! Widziałam u Jovanki co zmalowałaś i miło mi się na sercu zrobiło widząc Twoją twarz. :-) Maseczki dla facetów - fajne rozwiązanie i chwyt marketingowy. Mój na propozycję maseczki reaguje alergicznie, jak zresztą większość mężczyzn. :D Może jak pojawią się takie "for men", to nie będą czuli, że babrają się w czymś babskim?

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana obiecuje Ci ze do końca weekendu coś makijazowego się pojawi ;* Mój nie ma skrupułów, jak ma ochotę na maseczke to bierze sobie z mojej szuflady , a później się dziwię ze mi brakło ;P Masz rakcje takie for men pewnie zmienia trochę poglądy facetow ale i tak wielu twierdzi ze prawdziwi faceci o takie rzeczy niedbaja.

      Usuń
  3. Szkoda ze w Polsce nie ma tych pierwszych tabletek I takich fajnych maseczek. :-(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama