sobota, 3 sierpnia 2013

Paczka przedluzeniowo - sierpniowa od JM Spa & Wellness

Witajcie !

Piekny mamy dzis dzionek !
Od samego rana po nieprzespanej nocy ( bylo tak cholernie goraco, ze nie moglam zasnac, a jak juz mi sie udalo to po 5 minutach sie budzilam zlana potem  :( ) kurier poprwail mi chumorek na dodatek obudzilam sie rano zmareznieta a to dorby znak bo oba okna mialam otwarte.
Slonko cudnie swieci zimny wiaterek wieje pogoda miodzio, ani goraco ani zimno w sam raz :D

W tym miesiacu konczyla mi sie wspolpraca z JM SPa & Wellness, przemyslalam sobie ten czas gdzie od 10 maja optrzymywalam paczki testowe i w sumie oprocz czasowych niedogodnosci z powodu poczty wspolpraca byla bardzo owocna i postanwilam ja przedluzyc :)



Paczuszkla szla do mnie ok tygodnia i kosztowala mnie 60 zl.
Czemu oplata ?
Poniewaz paczki dostawac bede az do Grudnia, paczki sa bogate w kosmetyki i w sumie to 60 zl. to kropla w morzu wydatkow jakie firma ponosi za ich przygotowanie i wysylke.

Paczka ktora przyszla to polaczenie przedluzenia umopwy z firma oraz sierpiniowej do testow.
Na pierwszy rzut oka paczkamala patrzac po innych ale...
no wlasnie jest ale wiele dziewczyn nie dodalo na swoich blogach ze te paczuszki byly zlozone z 3 zestawow i dla tego byly takie ogromne.

Moja jest duza i jestem z niej zadowolona, nie marudze bo produkty sie nie powtarzaja sa dobre krzywdy mi nie zrobily a raczej wiele dobrego.

Niebawem pojawi sie post w ktorym opowiem o tej wspolpracy, plusy, minusy i wszystko to co o niej sadze.
Wiele dziewczyn marudzi, narzeka niektore rzucaja miesem w firme wiec i ja swoje zdanie opubloikuje bo niektore informacje sa krzywdzace dla firmy i obrazliwe dla blogerek, ktore z nimi wspolpracuja.
Niestety niektore osoby posuwaja sie za daleko i obrazaja rowniez blogerki stwierdzeniami typu ,, glupie mlode dziewczyny rzucaja sie na wszystko i zachwycjaja byle czym,, i takich uwag jest o wiele wiecej .

Ale o tym wszystkim bezdie oddzielny posciak.
Pora na to co tygryski lubia naj bardziej czyli paczucha :D

Klik w nazwe produktu przenosi do sklepu :)





Fajny zapach cytrusow, ktory bardzo dlugo utrzymuje sie na skorze :D
Wlasnie mam go na sobie i od kilku godzin jeszcze pachne..
Pui co dzaioal czy przy upalach sie sprawdzi to sie okaze :)
Cena przystepna 6,80 zl. -  60 ml.



Kurcze nie spodzeiwalam sie ale na prawde fajny zestawik.
Pedzelki nie sa za sztywne bardzo fajne wlosie naturalne, lekkie ale dobze sie je trzyma.
Tylko moje paznokcie sa zmasakrowane,a le i tak sie przydadza jak tylko chocby jeden pazurek odrosnie zaczne ich dokladne testy :D
Cena 19,90 zl.



Otiweram paczke i mowie nosz kurna znow krem ?
Ale nie to bardzo mila niespodzianka !

Maseczka do twarzy z borowina i maslem Shea

Niestety nie dostepna jeszcze na stronie sklepu.


Zapach borowinowy, nie moj ulubiony ale nie naj gorszy, troche ciezki jak na moj nos :P
Opakowanie identyczne jak w kremach do rak z 20 % masla shea, ale duzy napis na wierzchuu nie pozwoli nam na pomylke :D
Ma dzialanie przeciwzalapne , sciagajace, bakteriobojcze i bakteriostatyczne co dla mnie ejst zbawieniem przy pryszczach.
Niestety ostatnbio od upalow wysypuje mnie regularnie ;(


No wlasnie wyglada jakby ktos ja otworzyl i pol wycisnal, po czym patrzymy na gramature i jest jej 70 ml wiec zgadza sie z oiloscia w srodku :)
Maska starczy mi na pewno na dlugi czas.

Przejdzmy do kosmetykow Marion :





Od producenta :
Dodaje skórze blasku i wyrównuje jej koloryt, zapewnia optymalne nawilżenie, koi i łagodzi podrażnienia przywraca napięcie i elastyczność .
Po pierwszym uzyciu w duzej czesci to prawda ale nawilza cienko kremik nalozylam na nie i tak ale rozswietla genialnie !
Ale o tym w recenzji :P
Wyglada tak :

To jest taka przezroczysta, lekko zelowata bardzoi lekka konsystencja , bardzo przyjemna i wydajna :)
Cena 9,99 zl. za 30 ml stosowac 1 - 2 razy w tygodniu



 Moje wloski po rozjasnianaich sa padniete i z przyjemnoscia przetestuje ta 14 dniowa kuracje :)
Cena 12 zl. kuracja 5 mapulek po 7 ml.




Jedno trio juz mam i jutro sie z nim moja buzka zaprzyjazni, to wydaje sie fajne.
Ma ono gleboko nawilzac co przyda sie mojej dosc lustej cerze, ktora czasem ma odpaly i staje sie przesuszona.
Zobaczymy jak sie sprawdzi to cacko :)

Cena bardzo przystepna : 3,50 zl 3 x 3 ml.


Jeden taki juz mam, teraz dostaloam drogi wiec jeden dalam Tesciowej, przetestuje zdjecie wstawie i opinie rowniez.
Cena bardzo milutka 1,90 zl. 10 ml.



Mieszanka olejkow :
Eukaliptusowego
Olibanum
Cedrowego
,, Specjalnie dobrane składniki zapewniają kąpiel w puszystej pianie w kolorze błękitu, zieleni, pomarańczy oraz różu.´´
No super, a gdzie wanna zalaczona do opakowania ?
Nie ma ?
No szkoda bo ja tez nie mam ;(
Jeden olejek juz wywedrowal do znajomej, znajomej tesciowej :P
Ten najpier przegladne po skladzie i jezeli nie bedzie mial nic perumowego itp. to zuzyje go do paznokci ale jak znajde cos nie porzadanego niestety bede zmuszona komus go dac, a pewnien zostawie i dam ktorejs z Was jako niespodzianka :D

Cena 2,50 zl. za saszetke 20 ml.


Na koniec zostawilam sobie wisienke na torcie :D
Dostalam od firmy przeswietny prezent !
Co to bylo ?

15 lakierow do paznokci :D
Tak sa to te, ktore zostaly wycofane ze sprzedazy po okropnych opiniach blogerek.
Szczerze dziwie sie bo dobrze wymieszalam i sa dobre.
Maluja, pekajace pekaja, po wymieszaniu uznikaja grodki a lakier znow sie laczy.
Tak bede ich uzywac bo nikeotre lepszych marek tez takie psikusy robia i sie rozdzielaja a moim paznokciom nic nie jest.
Recenzje tez im wystawie :)

3 Oliwki do paznokci.
Jakie ?
Nie wiem :P
Nie ma etykiet ale wiem ze to oliwki po konsystencji, wchlaniaja sie dosc dobrze, jedna pachnie jablkiem ( zielona )
biala pachnie ananasem , a blekitna jakby owocami lesnymi :)
Pedzelki sa okropne ale to nie problem , bynajmniej nie dla mnie.



6 lakierow brokatowych do zdobien.
2 maja ten sam kolor dla tego jeden stoi z tylu za swoim blizniakiem.
Te lakiery keidys mialam, kupowalam je po 2 zl w koszu z lakierami na stoisku w Domu Towarowym.
Nie zrobily mi krzywdy , za to maja dobre pedzelki :)


Jak widac pedzelek cieniutki, wlasnie ten niebieski to nie brokat, jak wszystkie inne, a paseczki. 

5 lakierow Cracle
Jednego nie ma na zdjeciu bo to blizniak zlotego, tak wiec zlote sa 2.
3 etykiete maja 1 nie.
Zloty jest gesty i widac ze od gory go nie ma jakby zaschniety, kwestia wymieszania.
Srebrny i bialy sa ok, rozowy sie rodzielil i ma grodki.
Wymieszalam go i jest ok.


I ostatni wiekszy od pozostalych zilony, khaki pekacz z etykietka.
Widac na nim zolte paseczki ale po wymiszaniu nikna , a lakier jest dobry i gotowy do uzycia.

Jak zawsze trafil mis ie dlugopisik i  w sumie mam juz 3 sztuki, kazdy z innym napisem :)
 Widac ze srodkowy jest naj abrzdiej meczony bo gumka jest brudna :P


 Aha no i ja chwalipieta :D
Dopszlam do perfekcji w robieniu porannej kawy.
 Wyglada ona tak :


Prawda ze apetycznie ?
Zainspirowalam sie nia i jutro zrobie makijaz inspirowany moja kawa.
Po wymieszaniu byla zwykla kawa z mlekiem ale efekt poczatkowy byl wow, heh maly Barista ze mnie :P
Piekna kawa w kubku od herbaty.

Co naj lepsze ze widac takie paseczki, na zdjeicu slabo ale wlasnie ona ma takie stopniowe paseczki, ktore im wyzej staja sie ciemniejsze :D

Kawa i kurier you make my day :D

Rodzinnej niedzieli !
Tesia

8 komentarzy:

  1. paczuchy to zazdroszcze,pokazna jest :D ciekawe co ja dostane :D
    Ale te odzywki ..nie wierze,znowu to samo ... ;) brak daty i etykiety wgl jakiejs..czy informacji...tak samo lakiery... grr ,po tylku dostana za powtorzenie błędu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana te lakiery nie są u nich już dostępne są wycofane i nie wroca otrzymałam je w prezencie ponieważ jakiś czas temu pomimo negatywnych opinii wyraziłam chęć ich testowania więc by pozbyć się choć części dostałam te sztuki. Firma nie powtarza błędu o nie lekcja im się wdała w krew bynajmniej na to wygląda :)

      Usuń
  2. te lakiery mnie przeraziły, ale jeśli wyraziłaś chęć to może tylko do ciebie poszły. U mnie nie nadawały się do użytku o czym pisałam.
    Podobno ta maseczka jest rewelacyjna, ale ostatnio niedostępna na sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co sie bać Kochana tylko ja je otrzymałam ponieważ wyraziłam taka chęć :) maseczke uzyłam wczoraj wieczorem i jest fenomenalna bynajmniej po tym 1 użyciu :)

      Usuń
  3. ooooooooooo fajna i bardzo bogata paczka, gratuluję :) szczególnie maseczka jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego antyperspirantu- podobał mi się zapach, ale nie chronił przed poceniem.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama