piątek, 13 września 2013

Praca konkursowa

Dzien dobry !

Dzisiaj tak na szybciutko do Was przychodze, znalazlam luke czasowa pomiedzy szykowaniem siebie, a gotowaniem obiadu :)
Nie no dla Was zawsze czas znajde jak mam cos do opublikowania :*

Dzisiaj chciala bym Wam pokazac moja prace na konkurs organizowany na blogu KrOOpki
KLIK

Na czym on polega ?
Na wykonaniu makijazu lub zdobienia paznokci inspirowanym perfumami Tiger FIT.

Prawda jakie to proste ?
Niby tak ale puszka jest jedna, chetnych zapewne spora gromada, a zbyt wielkiego pola do popisu brak.
Wiec korzystajac z okazji iz oddalam prace jako 4 przenioslam urzekajacy wzorek z opakowania perfum na twarz.
Mysle ze dosc dobrze wstrzelilam sie w tematyke tym samym nie powtarzajac makijazu juz wczesniej przez kogos zrobionego, bo przeciez nie chcemy ,,plagiatu´´

Lubie tego typu konkursy gdy mam czas tak jak wczoraj .
Mozliwosc wykazania sie , a dodatkowo dreszczyk rywalizacji pobudzaja zmysly, bynajmniej moje :P

Koniec paplania pora na moje mazidlo :)


Oczywiscie nie moze braknac zblizenia tego rozowego czegos, co wkradlo sie na okolice mojej skroni :

Wykon nie nalezy do naj lepszych, tak wiem.
Poczatkowo zwalalam wine na to, ze i tym razem nie moglam pracowac w okularach, ale doszlam do wniosku, ze brak okularow na nosie to nie jest powod dla ktorego wzorek nie wyszedl idealnie tak jakbym chciala.
Takie sa moje mozliwosci, ktorych do tej pory nie wycwiczylam  i z tym musze sie pogodzic, bez zwalania na czynniki dodatkowe typu wada wzroku, bo to nie jest ,,jej´´ wina, tylko mojego lenistwa.

Zachecam do wziecia udzialu i sprawdzenia swoich mozliwosci :)

Pozdrawiam !
Tesia


18 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wyszło ;) i fajnie wygląda ;)
    Super podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż! To zdobienie na skroni boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż! :)
    Masz piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do wygrania są 3 puszki ;D
    świetnie ci ten motyw wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow jakie to śliczne i tak starannie wykonane *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie poradziłaś :) może i ja wezmę udział ale naraznie nie mam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że bardzo fajnie zinterpretowałaś temat i podoba mi się Twoja praca, super kolory:) Myślę, że masz szansę.
    Szkoda, że nie umiem tak malować, ale bardzo się staram. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się tam podoba , ja nie mam zdolności do wzorków na twarzy :(
    Zapraszam Cię przy okazji na moje rozdanie :) http://bluebrush87.blogspot.com/2013/09/rozdanie-z-okazji-100-posta-czas-start.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszedł Ci ten wzorek, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega dokładnie wykonany motyw, fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ponoc decyduje jury wiec na tyle dobrze bo wiadomo kto ma naj wiecej najomych ten wygrywa wiec uwazam ze to bedzie bardziej sprawiedliwe gdy ufundatorzy nagrod wybiora :)

      Usuń
  12. bardzo ładny mejkap :) ten różowy coś jest tak dokładnie zrobiony O.O też bym chciała tak umieć ^^

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama