piątek, 20 marca 2015

Nie ma przyszlosci.... bez zmian

Czesc !

Dzis chce poruszyc dosc kontrowersyjny temat.

Kontrowersyjny dla mnie.

Zakladajac kanal na yt, robilam to z mysla o co tygodniowych tutorialach makijazy , o tym jak moge Wam naj lepiej pokazac jak nad nimi pracuje, co po czym robie i w jaki sposob.
By ulatwic Wam ich odtwarzanie, moze nauczyc czegos nowego, rozwiac watpliwosci, pokazac rozne techniki itd.

Dzis przeglodajac statystyki okazuje sie, ze to makijaze i ulubiency ja zanizaja, zdobywaja naj mniejsza publicznosc, sa naj mniej interesujace i szybko wylaczane ( czas ogladania ok 2 - 3 minut czyli tylko wstep ?! )

Cos co mialo byc tematem przewodnim kanalu okazuje sie zawodzic, nie docierac do Was, nie miec wiekszej przyszlosci :(

1. Recenzje
2. Haule
3. Glossybox
4.  Tagi
5. Makijaze
6. Ulubiency

Taka satystyke sobie wyliczylam.... dwie podstawowe kategorie wyladowaly na samym koncu ze srednia wyswietlen 120.... gdzie srednia recenzji to przeszlo 600 !
Dokladnie to samo wychodzi w komentarzach i lapkowaniu.

Choc komentarzy u mnie jak na lekarstwo, czyli to co robie nie jest na tyle interesujace by poswiecic kilka sekund wiecej i dodac choc jedno slowo, buzke, zostawic po sobie slad.

Naj trudniejsze i naj bardziej dlugotrwale w produkcji filmy okazuja sie byc naj mniej interesujace...

W zwiazku z powyzszym , chyba kazdy zalozyciel kanalu zmienil by jego tematyke, jego mysl przewodnia , wiec i ja postanowilam tak zrobic.

Nie chodzi mi o ,,Fejm´´ , kase itp. ale o odzew do pracy , ktora wykonalam, kazde jedno wyswietlenie, lapka w gore czy tez w dol , komentarze, kazdy rodzaj Waszego odzewu daje mi motywacje by sie rozwiajc ale i zmieniac.

Wszystko to wyglada jak wyglada i jest w tym tez sporo mojej winy bo dodawalam regularnie, mialam pozniej przerwy....
ale nagrywam gdy tylko moge.
Gdy leze w szpitalu, lub mam zjechane gardlo i nie moge mowic czy zwijam sie z bolu w zwiazku z moja choroba to jendak odpuszczam sobie siedzenie przed kamera czy komputerem, zazwyczaj wylaczam sie od zycia zewnetrznego i od mediow.

Jak juz wczesniej napisalam wprowadze zmiany i byc moze zobacze pozytywne tego skutki.

Stary system ( sobota = tutorial , Sroda lub czwartek = inna kategoria ) przestaje obwiazywac.

Poki co sprobuje dodawac makijaze w soboty co 2 tygodnie, natomiast w czwartki i pozostale soboty beda inne filmy.

Tagow kosmetycznych nie ma tyle by dodawac je co tydzien, glossybox przychodzi tez tylko raz w miesiacu, a na haule nie zawsze jest budzet wiec skupie sie na recenzjach, zarowno nowosci rynkowych, jak i ,,standardowych´´ produktow , ktore mam lub juz zdenkowalam.

Dajcie znac co Wy o tym wszystkim sadzicie.
Czy taki system bedzie Wam pasowal, a moze ograniczyc sie tylko do publikowania w soboty ?

Calusy !

Tesia

4 komentarze:

  1. u mnie na blogu podobnie - posty w które wkładam serce mają nikłe statystyki, a jakiś post co do którego nie jestem przekonana bije rekordy popularności... I gdzie tu jakaś logika?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko będę mieć nowy komputer to i z komentowaniem będzie u mnie lepiej bo na starym, który właśnie wyzionął ducha (pisze z bratowego ;)) nie zawsze chciały się pisać. -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Sadze , że jest kilka powodów dla których Twoi czytelnicy czy tez "fani" nie komentują i nie zostawiają lajkow.
    Powód jest prosty.
    W momencie kiedy dostajesz glossyboxa Np styczniowego czy tez październikowego OBOJĘTNIE który miesiąc ... Na filimk z Twoim udziałem trzeba Czekać do kilku tygodni . WYBACZ ale w takim czasie nikt juz nie jest zainteresowany nowościami danego miesiąca gdyż po prostu obejrzał go juz na innej stronie ... Inna Osoba podchodzi do tego bardziej precyzyjnie po prostu niz TY .

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam wpływu na to kiedy pudełko do mnie przychodzi, a film publikuje w pierwszym wolnym terminie od jego otrzymania... Kiedyś przychodziły do mnie Koło 10 , w lutym było na walentynki natomiast w tym miesiącu dostałam dzisiaj (23) ...
    Nieregularne publikowanie staram się zmienić, by dodawać zawsze w soboty i środy, niestety kiedy przebywam w szpitalu nie mam możliwości by się tego trzymać.
    Napisałaś/eś , że jest kilka powodów, jeżeli znajdziesz chwilę chętnie o nich przeczytam, dowiem się co Wam nie pasuje co trzeba zmienić, a nad czym popracować. Szkoda, że piszesz z Anonima, bo nie wiem do kogo się zwracam, ale konstruktywną krytykę, uwagi, itp. zawsze przyjmuje 😉

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama